lördag 28 juli 2012

Lite fix....

Packar, fixar naglarna, slökollar på tv.....allt på en gång ;) Känner mig lite halvförkyld så jag hoppas att det inte blir värre för imorgon packar jag bilen och åker upp till Dalom, Varåsen/Rättvik/CCW =D Ska bo hos brorsan, gissar redan nu att det kommer att bli en kul vecka ;-)) Svårt att veta vad man ska packa för kläder denna ljuva sommar 2012 ;) Blir väldigt blandat i resväskan. Allt från jeans, strumpor till badkläder, shorts och tjocktröjan. Känner mig trött ! Satt uppe till halv två i natt och tittade på OS-invigningen. Den var såå bra ! Dom hade verkligen lyckats där borta i London =)) En kul och lättsam invigning med bra musik. Bör väl krypa isäng eftersom jag ska köra 30 mil imorrn. Får se om det hålls på traditionerna på CCW i år och dom skummar fontänen ;))) Ska ta många bilder !! Ha det bäst <3 Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar