torsdag 5 juli 2012

Soon...

 


Igår när jag kom hem från jobbet släppte jag alla måsten
och bara njöt av sol och bad.
Såå jäkla skönt !!
Solen stekte, livet lekte.......
för ett par timmar iaf , innan alla "måsten" gjorde sig påminda ;)))


 




Måste ärligt erkänna att jag inte badat vare sig i nån sjö eller i havet ännu.
Men jag har stora förhoppningar på ett dopp i Siljan nästa vecka ;D
Har ingen aning om hur varmt det är men gissar inte på några höga temeraturer efter denna regn sommar.
Vore vääääldans trevligt om värmen kunde hålla i sig nu.
Som igår kväll, varmt och ljummet, kändes inte ens att fönstret och altandörren var öppen.
Det är såna ljumma sommar kvällar man vill ha.....



Idag har jag lite "måsten" att fixa efter jobbet.
Måste handla lite oxå, ingen storhandling eftersom vi drar iväg men vi bör väl äta
dagarna innan vi åker iaf ;))
Ekar lite väl i kylen märkte jag imorse....

Känner att "semester-feelingen" har tagit över mig.
Allt börjar kännas lite sådär tungt och jobbigt på jobbet.
Man har en hel del att göra men ändå så segar sig tiden fram.
Vill att det ska vara fredag eftermiddag nu.....tjo vad skönt det skulle va ;))

Soon !!!

Ha det bäst =)


Kram H.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar