onsdag 4 juli 2012

Fånga dagen ♥


Ska tydligen bli kanon väder i eftermiddag.
Låter bra det, för då ska jag hem och parkera mig i solstolen.
Jag och en bok och försöka få lite försmak av semestern ;))

Mår fortfarande lite sisådär efter gårdagens gifter.
Kändes som om jag fick dubbel dos igår.
Reagerade galet mycket.
Mår fortfarande lite illa och känner mig lite matt.
Men det går väl förhoppningsvis över under dagen ;)

Igår kom Tommy, Lotta och Lizzie förbi mitt i Allsången.
Lotta och jag blev väääldigt förtjusta i Molly Sandens naglar, jäklar vad snygga dom var.
Hade tänkt boka tid för att fixa naglarna men har inte hunnit med.
Kanske är en grej man kan hinna på semestern ;))

Ser fram emot en lugn och skön semester.
Efter förra sommaren och året som gick tungt i sorgens tecken, hyresgästerna from hell och en massa annat skit känner jag att jag bara behöver tid att "bara få vara".
Samla krafter, bygga upp sig själv, hitta orken och gnistan igen, hitta glädjen över livet.
Mycket som rasade inom en som sakta behöver byggas upp.
Känns skönt att inte ha några storslagna planer utan att mer ta dagen som den kommer och njuta av varje guldkorn.

Ta hand om dig och ha en fin dag ♥

♥♥♥Kram H.♥♥♥

5 kommentarer:

  1. Hallå vännen!
    Ja vi hoppas på fint väder och annat mys till semmen!
    Går du nu på måndag?
    Jag går v 29 är hemma från v 30,,,FIKA DAGS!!
    HIHIHIHI!!
    Hoppas du mår bättre imorgon iaf:-)
    Sköt om dig nu,,så hörs vi vidare!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej ! Ja nu är det verkligen fika dax ! Vi får ta en låååååååång fika V. 30 , Hihihi ;)))) Vi måste verkligen träffas när du kommer hem från Norge <3 Ha en fin kväll !!! Kramar Helen

    SvaraRadera
  3. Kram på dig mitt första medelande försvann!!;(( hur göra!!kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Nu gick det!!!Det är bara jag din gamle vän..;) det kommer ett längre senare!!puss Lisa

    SvaraRadera
  5. Nu gick det!!!Det är bara jag din gamle vän..;) det kommer ett längre senare!!puss Lisa

    SvaraRadera