torsdag 19 juli 2012

En härlig dag.....

Har haft en toppen dag ute i Bålsta. Vi har badat i Mälaren (gissar på 20 grader), badat i poolen, fikat, grillat. Avslutade dagen hemma hos oss med en kall cider på altanen tillsammans med Lotta, Tommy och Lizzie. Ligger nu i soffan och slökollar på en film och känner att det bränner lite i ansiktet och på axlarna efter dom få sol timmar som var idag och som vi utnyttjade till fullo ;-)) Fick precis sms från Lotta o Morgan som är på bilresa genom Tyskland, Italien m.m Dom hade det toppen och nu ångrar jag att vi inte hängde med. Hade jag vetat att det skulle bli en sån skitsommar hade jag inte tvekat en sekund. Får hänga med nästa gång istället ;-)) Imorgon står träning på schemat . Har varit otroligt lat sen jag skadade knät men ska ta mig ett litet lugnt pass imorgon så jag kommer in i tränings tänket igen ;)) Må solen lysa på dig <3 Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar