fredag 15 juni 2012

Rysar fredag....

Då var det FREEDAG och jag har snart kryssat över 5  jobb dagar den här veckan i min
 mot-semester-almanacka ;-))
Det rör på sig, sakta men säkert mot semester, Tjohooo !!!
Längtar som bara den.
Även om vi inte har något större inplanerat än lite småresor så ska det bli lovely ;D
Känslan när man går hem fån jobbet och vet att man har 4 veckors ledighet är grym !
Inga tider, ingen skrällande väckarklocka, att bara få vara, lat, slappa, sola, bada, dricka pina colada ;))
Härligt !!


Igår kraschade min jobb dator....Paniiiiiikk !!!
Satt och jobbade i löneprogrammet när det plötsligt började blinka röda varningstrianglar och en massa konstiga medelanden kom upp.
Var bara att stänga ner sidan och sen vågade jag inte röra nånting.
Ringde vår datakille.
Efter 45 minuters upptaget svarade han äääääntligen.
- Du har fått en av dom värsta virusarna i din dator, sa han...
- Neeeeej !! Då är det inget att göra då ??
- Jodå, vi fixar nog det.
Hoppas, hoppas han har rätt.
Fick åka till Nacka och lämna in den, så förhoppningsvis så får jag domen om min dators överlevnad idag ;)

Igår var jag och Jessica och shoppade skor.
Mina ballerinor har gjort sitt och jag behövde ett par nya sandaler ;)
Tror jag provade halva butiken innan jag hittade några som kändes sköna.
Har så jäkla lätt att få skavsår, så dom måste kännas riktigt mjuka och sköna bak i hälen.
Men hittade ett par skor som kändes okey till slut i alla fall =)


Annars var det fotboll som varje kväll just nu som gällde.
Tog mig ett litet kvällsdopp i Jacuzzin emellan.
Hade lite småont i ryggen och då gör värmen och massagen underverk.
Så det känns bättre idag =))



Ikväll gäller det för Sverige att visa vad skåpet ska stå ;-)

Sverige - England, phu, kommer bli en rysare.
Sverige måste plocka poäng och bör vinna över England för att plocka hem 3-poängaren.
Hoppas, hoppas, hoppas !!!!
Speciellt när England ganska så kaxigt sa igår på presskonferensen att dom är nöjda med sin insats mot Frankrike där dom plockade 1 poäng och vet att dom kommer plocka tre mot Sverige.
Skulle vara grymt skönt om Sverige snuvade dom på dom tre poängen ;D
Så Heeeeeja Sverige !!!!

Ha den bästaste fredagen !
Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar