måndag 18 juni 2012

Det närmar sig....



Godmorgon !
Måndag och Midsommar veckan startar.
Känns väldigt konstigt att den redan är här,
Midsommar.....
Är van att fira Midsommar uppe i Dalarna med traditionell
Midsommar stångs resning, långbord, lekar, karavanner av raggarbilar, dragspel, fioler och dalahästar.
Kommer kännas lite tomt i år att inte åka upp, men vi kommer att få en super mysig helg med goa vänner, god mat och säkert en å annan lek ;-))
Vi ska fira sambon också som fyller år.
Så det kommer bli en bra helg =))


Helgen har bjudit på regn, regn och åter regn !!
Såå jäkla trist !!
Skulle fixa på tomten men fick ingenting gjort.
Eller jo inomhus fick jag en hel del gjort ;)
Gjort rent ugnen, röjt i tvättstugan, tittat på film, umgåtts med middagsgäster och lite annat ;))



Hittade den här bilden på Google, lite små kul ;-))
Snart är det semester och då kan man unna sig ett glas eller två ;-)

Har så galet mycket att göra på jobbet.
Jag var tvungen att ta en liten paus.
Har jobbat hårt sen halv sju, såå nu var jag värd en liten blogg paus ;-))

Märks att sommarlovet har börjat, dygnen vänds och tonåringarna är likt vamyprer uppe på nätterna och sover på dagarna ;)
När en annan står och gäspar och ska gå och lägga sig kommer en nyduschad tonåring ut med ett moln av parfym runt sig och säger att han ska dra ut.
Vart ska du ? frågar man fast man vet det klassiska tonårs svaret :
- Ut !!
- Eeeh, ja jag förstod att du skulle ut, men vart ?
- Meeen, åh, vet inte, typ ut....
Man ger upp och försöka få ut nån mer vettig information än det.
man går och lägger sig, en stund senare får man ett sms där det står :
*Är hos ...... och en glad liten smiley ;)
Då kan man somna lugnt.

Tonåringar ;-))

Just det, data killen räddade min dator från alla @#:/....virusar.
Jag var och hämtade den i fredags och nu funkar datorn klockrent ;D
Skönt !!!
Hade ställt till en hel del för mig om den hade kraschat helt och hållet, phu !

Tre veckor kvar till semestern, Tjo !!!

Ha en bra dag !
Kram H.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar