torsdag 21 juni 2012

Lugnt.....än så länge ;)



En lugn morgon.
Undrar om många har tagit Midsommar ledigt idag ?
Var lugnt i trafiken när jag åkte till jobbet, t.o.m på Huddingevägen ;))
Massor med parkeringar i Västberga, hör inte till vanligheten.
Bara jag och Patrik på kontoret just nu, lugnt, väldigt lugnt.
och av dom som jobbar är det säkert många som jobbar halvdag.
Jag tänkte stänga igen kontoret vid lunch sen ska jag hem och klippa gräset och göra lite
Midsommar-fint :)

Igår var vi på begravning.
Den var fin och stämningsfull.
Vackra blommor, fina psalmer och trevlig och lättsam avslutning på Enskede Wärdshus.
Tack ♥



 
Jag går inte så ofta i högklackade skor.
Men igår traskade jag omkring i mina klackisar hela dan.
Så igår kväll svullnade plötsligt sidan på foten upp och jag var alldeles blå/röd/lila.
Troligtvis har jag haft nåt sort tryck av skon på sidan.
Såg inte klok ut och ont gjorde det.
Tur att jag hade mina platta, mjuka ballerinor att sätta på mig idag annars hade det varit jobbigt att ta sig till jobbet.
Barfota ?!  ;-))

AJajajajajajajajajAJJJ !!!


Idag ska man hinna med och handla inför morgondagen.
Men jag hoppas att dom flesta har gjor sina matinköp redan så att man slipper köa ;))
Vi ska fira hemma hos oss tillsammans med Stephan, Annika, Gerald, Sandra, Rasmus och Casper =D
Blir mysigt, lite bad, lite femkamp, go mat och dryck.

Ha det bäst och kör försiktigt om du ska ut på vägarna, lär vara mycket trafik i eftermiddag.

"Bättre att det tar lite längre tid och man kommer fram än att inte komma fram alls "
♥Kram H.♥


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar