fredag 25 maj 2012

Vinnare...

Eurovision Song Contest 2012

Loreen gick vidare, tack och lov !
Hade ju varit katastrof om hon inte hade gjort det.
Hon är så grym och har en scen närvaro som heter duga.
Det var länge sen som Sverige hade med ett sånt grymt bidrag och som känns som den självklara vinnaren.
Heja Loreen , Heja Sverige !!!


Satt och lyssnade på Mix Megapol nu på morgonen (vilket jag gör varje morgon) och Alex Schulman tipsade om en sida som heter Öfverklassgeneratorn.se.
Där kan man gå in och kolla vad man skulle kallas om man hade hört till öfverklassen ;-))
Spännande va, hahaha ;)
Jag var i alla fall tvungen att testa.
Jag skulle få smeknamnet :
"Giggis" ???



Igår tittade vi på The Stig-Helmer story -

Den var väl sådär.
Hör ju inte till toppen när det gäller Sällskaps resan - filmerna.
Men lite små kul och är ju värd att se om man som jag varit ett stort Stig-Helmer fan ;-)

***********
Ikväll tittar jag på Let´s Dance, tre par ska bli två.
Vilka går till final nästa fredag ?
Anton, Molly eller Marcus ??
Garanterat Anton men vem av dom andra två är frågan ;)

************
I helgen blir det tjejmiddag, spa-kväll och Eurovision Song Contest och självklart så får vi inte glömma Mor´s dag på söndag ;D
Har lite för långt till min mamma, så det blir tyvärr ingen morsdags fika med mamsen.
Men vi tar igen det nästa helg när hon fyller år, för då åker vi upp till Rättvik och firar med buller och med bång.
Igår körde jag hårt på gymmet.
Gick lite med en annan tjej som är såå grym på träning.
Man kan säga att jag hade en egen PT igår ;))
Hon har den där vältränade kroppen som man bara skulle kunna dö för.
Så det kändes grymt att få tips och hjälp av henne igår.
Idag blir det träning på Willys ;-))
Storhandling står på schemat.
Ett ekande kylskåp skriker efter att få fyllas upp med en massa mumsigt =)







Ha den bästaste fredagen !

*****Kram H.*****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar