onsdag 1 februari 2012

Vinter....



Nu är det vinter på riktigt.
Kallt, snö, bilrutor som ska skrapas på morgonen och även på eftermiddagen när man beger sig från jobbet.
Nu hotar dom rysskyla som ska dra med sig rejält kallt väder med en himla massa snö.
Nej, nej,nej, ingen mer snö.
Ser framför mig, om nu snön vräker ner på torsdag som det är sagt, fredag morgon......kaos !!
Men som sagt man ska aldrig ta ut nåt i förskott.
Det kan ju spås fel och snön beger sig nån annanstans... ;)))
Håller tummen för det =D

Idag har jag äääntligen uppdaterat Hemsidan lite grann, inte mycket men har i alla fall fått i rätt månad, februari.
Januari är över, ett minne blott.
Vi är en månad närmare våren, Yeeeeeeah !!
Klicka på ljuset om du vill göra ett litet besök på hemsidan ;)



Har problem med löneprogrammet på jobbet.
Har slitit mitt hår för att försöka få ordning på det, phu !!
Sen halv sju imorse har jag hållt på och jobbat med det och nu tror jag att det ska funka.
Ska dubbelkolla med supporten innan jag går hem.

Hem för att hämta träningskläder och bege mig till gymmet.
Nu hoppas jag att kroppen är återställd efter halsflussen så att jag kan köra igång min träning igen.
Har så mycket inom mig som måste ut.
Trodde att 2012 skulle bli så bra men det har börjat för j......
Men efter regn kommer solsken sägs det ?!
Undrar bara när min sol kommer ?
Kanske är på G bakom molnet..... ;)

 
Ber om ursäkt till mina vänner som jag har varit så fruktansvärt dålig på att höra av mig till.
Har inte varit speciellt social.
Men jag kommer igen, jag lovar.
Tack för att ni finns !


Slita och släpa ett par timmar till sen är det bara att dra på sig vantarna och skrapa bilrutorna för att sen bege sig mot gymmet ;))

Ha den bästaste onsdagen !!
Kram H.

1 kommentar:

  1. Hej igen min vän!
    Jag anar lite positivitet iaf,,fniss!
    Skönt att få träna "ur" sig emellanåt!!
    Det ger mer styrka än man tror!!
    Allt tar sin tid! Att man dippar ibland tillhör ju faktiskt livet d oxå!!
    Kram du fina så ses vi väl snart??
    Kram i stora lass igen!

    SvaraRadera