tisdag 31 januari 2012

Mycket ner....,

Livet det går upp o ner, jag vet.
Så jäkla tröttsamt när det går så mycket ner bara.
Det ena avlöser det andra, till slut får man knappt nån luft.
Nu är orken slut.
Måste försöka bygga upp ny.
 Samla kraft och ork och positiv energi.
 I morgon ska jag gå till gymmet, första passet efter halsflussen.
Får börja lite lugnt trots att jag skulle behöva köra ett stenhårt pass för att få ur mig en massa frustration.
Men lugnt får det, lite småförkyld fortfarande.
 Just nu står min älskade dotter i köket och lagar middag, Tacos it is ;)
Själv ligger man utslagen av cellgifter och Humira i soffan och Blippar på tv:n som inte erbjuder några höjdar program.

I helgen tittade vi på två av Arne Dahl - filmerna. Numro 2 och 3.
 Ettan har gått på tv.
Gillar dom, lite kul omväxling till Beck och Wallander.
Lite mer åt Johan Falk hållet eftersom dom jobbar i grupp.
Sonen är på öppet hus på ett gymnasium i Liljeholmen.
Skulle ha hängt med men dom hade skickat ut fel datum och det visade sig i sista minuten att det var idag.
Men han går med kompisarna istället :)
Nu ropas det från köket att maten är klar.
Bäst man går och hämtar en Taco-tallrik då ;-)))
Ha det bäst !
Kram H.

1 kommentar:

  1. Hej min vän!
    Du vet vart jag finns,,ibland måste man låta över sitt elände till någon annan!
    Att livet gäckar en ska man veta,men man klarar allt , men när man är i turbulensen känns det svårt!
    Du är positiv & stark.
    Att du varit risig är oxå en bidragande orsak! Man är lite svag på alla plan och allt känns för mäktigt att orka med! Låt det hela bero & ta tag i saker när du känner dig piggare!!
    Skickar styrka & värme!!!
    kram i stora lass!!

    SvaraRadera