söndag 12 februari 2012

En ängels röst ♥



Godmorgon ! 
Vaknade tidigt denna söndags morgon. 
Det första som mötte mig när jag slog på tv:n var att Whitney Houston gått bort. 
Hon hittades död på sitt hotell rum på Beverly Hills hotellet - Beverly Hilton. Hon blev bara 48 år. 
Ingen dödsorsak har ännu uppgetts.
 En av världens bästa röster har lämnat oss. 
Hon får sjunga med änglarna nu  
♥ R.I.P Whitney Houston  



 Igår var jag och Dennis på shopping tur i Farsta. 
Jag hittade inget kul mer än lite lukta gott men sonen shoppade loss på lite kläder ;) 
När vi kom hem stod brorsan på trappan och väntade med en påse färska bullar :)) 
Han ska jobba i 08-land några dagar så han lånar vårt gästrum. 
Så det blev go-fika och skidskytte . 
Melodifestival, deltävling 2 gick igår från Göteborg. 
Helt klart dom två bästa låtarna som gick vidare till Globen, David Lindgren och Ulrik Munther ;-)) 
Just nu är klockan kvart över åtta och solen tittar fram och lyser på dom vita taken, vackert !! 
Ska klä på mig och ta en promenad, sen blir det Vinterstudion och hockey resten av dagen. 
Ha den bästaste söndagen ! 
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar