söndag 8 januari 2012

Lite sömnpulver, tack =)

Jaha, då var den över, lååååååååååååånghelgen !
Över, borta, kaputt, slut, finito......
Väckarklockan är ställd på 05.20.......gääääsp !
 Kudden väntar på mig och jag väntar på sömnen.
Skulle behöva ett par nävar av John Blunds sömnpulver.
 Är inte tillräckligt trött för att sova men vet att jag bör sova för att orka med måndagen.
Ett jäkla dilemma varje söndag :/
 Men efter ett gäng sidor i min bok och efter räknande av ett gäng får så brukar jag falla in i drömmarnas land ;-)
 i natt vaknade jag av känslan av att det stod någon vid min säng.
 Jag blev livrädd och fick panik innan jag hittade lampknappen.
Måste ha drömt en mardröm, för när väl sovrummet badade i ljus var det ingen där.
Men det är en otäck känsla när man vaknar sådär och verkligen tror att det är någon i rummet.
I natt hoppas jag på fina och glada drömmar .
Små rosa lamm ungar som springer omkring och skuttar bland molnen eller nåt sånt ;-))
 i veckan är det jobb, kurs,storhandling, date med en vän, kolla blodtrycket och träning som gäller.
Skulle vilja åka en sväng till Ikea också, om jag hinner.
Man är ju sååå duktig att planera in saker som om dygnet hade 48 timmar ;-))) Dax att läsa sig trött ;-))
 Sov gott !
 Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar