lördag 29 oktober 2011

Tur eller otur...

Hemma igen efter en kort visit på HS. Fick ingen större hjälp mer än att jag fick veta att på höger sida hade jag normalt blodtryck men på vänster alldeles för högt. Huvudvärken och yrseln kunde bero på trycket. Han kunde inte göra mer sa han än att ge mig värktabletter för huvudvärken och skicka hem mig.....eeeh, okey . Skulle kontakta en läkare på måndag ang. Blodtrycket sa han. Han var ganska så nonchalant , kände mig som om jag sökte för en sticka i fingret. När jag skulle gå sa han - Du ser väldigt hängig ut, åk hem och vila nu och drick vatten. Klart som f... att jag ser hängig ut, jag mår ju som jag ser ut. Undrar vad han trodde att jag sökte hjälp för ??? Rena rama lotteriet på akuten, ibland har man tur och vinner och får en bra läkare och ibland har man otur och förlorar .....Ska kontakta min husläkare på måndag morgon och förhoppningsvis få lite hjälp. Ha det bäst i helgen och ta hand om dig ! Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar