tisdag 18 oktober 2011

Huvudvärk :/

Har haft ont i huvudet sen igår eftermiddag :/
Såå jobbigt !
Proppar i mig alvedon men det hjälper inte ett endaste dugg.
Igår trodde jag att det berodde på stress (en fullt-ös-medvetslös-dag-på-jobbet) men börjar tro att jag har nåt skit i kroppen.
Känner mig lite "skum"....
Får se vad det blir av det.
Ska göra färdigt lönerna sen packar jag ihop och går hem.
Ska ta min cellgifts spruta i eftermiddag, så det blir en riktigt nice kombination med huvudvärken, NOT !
Får rota fram nån gammal rulle, krypa upp i soffhörnet och dra en filt över mig *tss  ;-)



Igår var det ett par från Norsborg som kom över för att titta på min bil.
Efter att dom provkört prutade dom lite priset och vi kom överens med ett handslag på att dom skulle köpa bilen.
Pengar skulle dom ordna idag, så nu får vi se om vad handslaget var värt ;-)
Har ringt som sjutton på bilen, t.o.m från Malmö.
En kille ville komma upp hit till Stockholm och titta på bilen.
Har lovat att höra av mig om det inte blir någon affär idag.

Har lite andra grejer som jag skulle vilja sälja.
Gäller bara att ta sig tid att fota och lägga ut grejerna på Blocket.
Finns dom som påstår att man kan sälja precis vad som helst på Blocket ;-)
Man kanske skulle testa, hahaha ;-)
 Sista jobb rycket för idag !

Ha det bäst !
Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar