onsdag 26 oktober 2011

Bus eller godis...

Skrev igår om min passion för skräckfilmer.
I USA har det kommit en ny serie som heter American Horror Story som jag hoppas såååå mycket att Sverige köper in
Har än så länge bara lyckats att hitta klipp av serien på Youtube, men förhoppningsvis så kommer hela avsnitt läggas ut.
Men så länge får man nöja sig med små "aptit retare "   ;-)



Snart är det Halloween, just love it.
Älskar den speciella stämningen som blir runtomkring.
Gillar att pynta med små skräckgrejer och framförallt att karva ur en läbbiga pumplykta och ställa på trappen.
Köper alltid en stor skål med smågodis ifall det kommer några som häxor, spöken eller monster och ringer på dörren och säger :
- Bus eller godis !!
Självklart väljer man godis.


myspace comments



Är fortfarande dålig.....blir såååå trött !!
Vaknar med huvudvärk och känner hur svag kroppen är av feber.
Har ingen ork.
Bäddar en säng, vila, sätter på kaffebryggaren, vila, plockar undan lite disk, vila......så där håller det på.
Ena stunden svettas man och andra stunden fryser man.
Har nu hört flera som ligger däckade i samma sak.
Är tydligen nån influensa som går.
Jag är ju extra mottaglig p.g.a mina mediciner, cellgifter och biologiska läkemedel nedsätter immunförsvaret.
Så hösten är absolut den värsta årstiden när alla influensor börjar härja fritt efter sommaren.
Bara att härda ut....man kan ju inte göra så mycket annat.
Blir en ny dag ihop med mitt oranga täcke och mina bästisar för nu : Alvedon och Vicks halstabletter ;-)
Hoppas att du mår bra !

Kram H.


myspace comments

1 kommentar:

  1. Stackars dig,,,men som du skriver så är det många som mår lite risigt just nu,,
    Hoppas du mår bättre snart så vi får ses över en fika eller 2 .-)
    Sköt om dig med oranga täcket nu!!
    Skickar lite healing,,,
    kramis

    SvaraRadera