tisdag 21 oktober 2014

Kämpe på..


Hes och har fått rethostan from hell :/
Du vet när det killar i halsen hela tiden så att man blir galen och så får man en sån där löjlig hosta.
Har nog hällt i mig ett par liter vatten här på jobbet,
hjälper lite för stunden.
Men jag kan ju inte sitta och gurgla vatten hela tiden ;)
Ingen bra vecka att vara sjuk när det är lönevecka.
Bara att hosta hrm......kämpa på.
 
Ska få nya arbetsuppgifter på jobbet.
Så i januari kommer jag ha fullt upp och kommer också gå upp i tid.
Får se hur vi lägger schemat.
Skulle gärna vilja ha tidiga fredagar, skulle vara guld ;)
 
Var så orolig för min lille bror igår som åkte in till SÖS för att ta bort stygnen på sin opererade (brutna) fot och väl där upptäcker dom att han har två proppar i benet =(
Men är så glad att han hade en tid på SÖS och att dom upptäckte propparna.
Så att han inte satt där hemma med sitt gips och inte hade en aning om propparna i benet.
Hade tänkt åka förbi honom idag men gör inte det eftersom jag är så förkyld.
Är det sista han behöver.......rethostan from hell.
 
Ska däremot åka förbi min storebror och lämna ett ljudsystem som han ska låna och en STOR burk med Lakrits som jag köpte åt honom i Tyskland.
 
Sen ska jag hem och kurera mig så att man orkar jobba en dag till ;)
 
Ha det bäst !
Kram H.
 
 



1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Vad kul med lite nya grejer på jobbet,
    Mindre kul med hostan,,bafucin & annat hoppas jag du inhandlat?!
    Kurera dig nu så du är kry till helgen:-)
    Fikatime??
    Krya på sig kramis!!

    SvaraRadera