torsdag 20 februari 2014

Förkylning på G.....

 
Usch jag börjar känna mig förkyld =(
Har ont i huvudet och det småsvider i halsen, inga bra tecken...
Bara hoppas att det inte blir något av det.
Såå många som är sjuka nu.
Det går influensor, magsjuka, förkylningar, halsfluss, ja you name it....
Så man får väl vara glad för varje dag man klarar sig.
Är värsta månaden nu enligt Försäkringskassan.
Har sett till och gjort alla löner och gjort klart ifall man däckar, bättre att vara ett steg före.
Ska bli väldans skönt med lön på tisdag.
Hade galet mycket räkningar i januari och det behövs en påfyllning i plånboken ;)
 
Imorgon är det fredag igen, tjohooo !!
Och inte vilken fredag som helst för Sverige spelar semifinal mot Finland imorgon....
Kommer bli en riktig rysare =O
 
Slutar halv ett imorgon så jag hinner precis hem tills att matchen börjar.
Är såå glad att den inte går på morgonen som matchen igår.
 
***
Igår var jag i Farsta Centrum en sväng och fixade lite bankärenden och annat.
Smet in en snabbis på Make up store också och kom ut med en liten påse ;)
Så kul med smink,
Skulle nog kunna handla hur mycket som helst om jag hade råd ;)
Gillar Make up stores märken mer och mer.
Speciellt deras läppstift, skuggor och rouge.

Snart kommer Glossy boxen och då får man hoppas på lite kul innehåll som man kan fylla på sminklådan med =)
 
Nu ska jag gå till posten här i Västberga och uträtta lite jobb ärenden.
 
Ha det bäst !
 
Kram H
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar