måndag 27 januari 2014

Härlig start.....


En härlig start på denna måndag morgon.....
En jobbar kompis kommer in på kontoret och 
blir plötsligt alldeles vit i ansiktet och börjar kräkas.
Kom fort som sjutton.....
Vinterkräksjukan ??
Iså fall ligger ju vi som var på kontoret jäkligt risigt till.
Har försökt sprita så mycket jag kan, bytt handdukar, disktrasa, 
spritat toaletten två gånger.
Hua, man tycker ju att man känner sig lite illamående nu.
Får hoppas att det bara är inbillning.
Kan säga att jag iallafall inte är speciellt sugen på lunch just nu ;)

Helgen har varit lugn.
Fredags kvällen fick vi tillbringa på söder för sonen hade en liten 18-årsfest hemma.
I lördags var det släkt kalas och i söndags var det en riktig slödag.
Handlade och städade annars tog jag det lugnt och 
tittade på film och bara njöt av en lat söndag.

Idag tänkte jag ta mig till gymmet
 (om man nu inte däckar i kräksjuka under eftermiddagen)

Mycket räkningar som skulle betalas så den här månaden får man leva lite snålt.
Blir inga lyxmiddagar, hahaha precis som om det brukar vara det annars, eller hur, rysk kaviar och champagne och hummer till förrätt, hihi....
Nä, men det blir ingen shopping, en shopping fri månad ;)

Försökte vinna ihop lite extra i helgen men det gick katastrof dåligt !!
3 rätt på V75 och Lotto´t lika illa.
Bara på´t igen och göra ett nytt försök på lördag ;)


Den "Lyxen" jag ska unna mig denna månad är bio.
Vill så gärna se fortsättningen på "Blomstertid" det bästa Peter Magnusson
 gjort tycker jag.
Fortsättningen heter "Tillbaka till Bromma" och har premiär den 19:e februari.


På lördag börjar Melodifestivalen.
Kul !!!
Ser jag fram emot att hela Mello cirkusen startar igen ;)

Ha en bra dag !

Kram H.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!!
    Oj hoppas du klarar dig från kräkeriet!!!
    Har hört att det går undan om man får det!!
    Det bästa med denna månad är att det går mot ljusare månader!!
    Januari brukar vara den där dö perioden,,inga stålars,,inga grill kvällar mm ,,hihihi!
    Men snart så,,rätt som det är sitter man vid grilloset igen!
    Att bli rik på hästarna kan man ju drömma om,,,3 rätt!
    Hm,,nä man får nog helt sonika komma på en bra plan!!
    Gilla läget & jobba till man blir 100 år!!
    Ha en fin vecka så hörs vi!!
    Kram kram

    SvaraRadera