måndag 23 december 2013

Nu kan julen komma ❤️


 
Okey nu börjar jag känna mig redo för att fira Jul :) Bordet är dukat....,

Godisskålarna fyllda och choklad askarna framställda....

Tomtarna på plats....,
 
Skinkan är klar....
Bingolotter köpta till ikväll, hoppas på lite jul tur ;)
Var tvungen att kasta mig ut i Jul-galen-skaps-handeln en sväng för jag hade glömt några grejer till min Cheesecake.
Herre jösses vad folk !!!
Tur att jag bara skulle ha så lite.
Fick vara fräck när jag skulle parkera, man fick kasta sig in i parkerings rutan så fort man såg att nån åkte.
Träffade många man kände i Centrum som också var där för att shoppa det sista.
Känns skönt nu att man inte behöver känna nån stress.
Har städat,
dammsugit och tvättat ett par maskiner.
Så nu får det sjutton duga ;)
Vill önska dig en riktigt God Jul ❤️
Kram H .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar