fredag 8 november 2013

Elaka virusar...

 
 
Jaa äntligen är den här igen,
älskade fredag !
Solen skiner sägs det.
Ser ju nada här inne i min lilla kontors bunker.
Men kan ana att det är något ljust som lyser där ute ;)
Jag får hålla tillgodo med dessa uuunderbara lysrörslampor =O
 
Idag fyller min älskade dotter år.
Hon har sån himla otur att hon blir sjuk på sin födelsedag och får åka in till lättakuten på Huddinge Sjukhus.
Hon har öron och svalginflammation och fick som födelsedagspresent ett recept med antibiotika =(
Snacka om otur !
Man fyller år en gång om året och just den dagen bestämmer sig virusarna
för att hoppa en :/
Taskigt !!
 
Krya på dig och....
 
Massor av Grattis kramar
på födelsedagen !
Älskar dig/Mamma
 
 
I helgen ska jag ta tag i mitt sätta-upp-lampor-på-tomten-projekt.
Om jag nu får loss dom intrasslade små jäklarna ur enen ;)
Hoppas på sol i helgen meen med min otur så lär det väl regna när jag står där vid jätte enen och svär över trassliga sladdar och lampor.
Men man kanske ger grannarna ett gott skratt i alla fall ;)
 
Ha en fin fredag
 
Kram H.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar