fredag 18 oktober 2013

Trött...


(Livet som akvariefisk måste vara lätt)
 
Äntligen fredag !
Brukar känna den där speciella fredags känslan bubbla i kroppen.
Men inte idag.
Är trött !
Har ingen ork.
När jag tittar mig i spegeln ser det ut som om jag har åldrats tio år på bara några veckor.
Mörk under ögonen som ser svullna, ledsna och trötta ut.
Igår var vi på Karolinska.
Eller det var en riktig cirkus innan vi kom dit.
Ringde hundra samtal kändes det som.
SÖS ville göra inläggning men hade inga platser.
Brist på platser på KS också.
Fick i alla fall till slut tag i rätt läkare som tog emot oss mellan sina operationer.
Samtal, och mediciner och hemgång.
Nu får vi se om det vänder.
 
Ikväll tänker jag köpa mig en STOR påse godis,
krypa in i myskläderna och parkera mig i soffhörnet och titta på Idol.
 
En del säger att det har snöat här i 08-land ?
Jag har ingen aning, ser ju inte ut genom mina gallerförsedda fönster här i min "bunker".
Regnade och blåste som sjutton när jag åkte till jobbet imorse.
Blir suprise när jag kliver ut från garaget ;)
 
 
Hoppas att du mår bra !
Kram H
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar