måndag 28 oktober 2013

❤️


Min bäste vän idag är min lilla vetekudde ❤️ 
Behöver den för att min nacke och rygg ska överleva dagen.
Värmer den i jobbets Micro titt som tätt och alla tycker att det luktar popcorn på kontoret ;)
- Åh sitter du här och äter popcorn ?
Hahaha nä iiinte direkt sugen på det halv nio en måndags morgon...
 
Igår gjorde jag inte många knop.
Tittade på repriser som jag missat, bl.a Så mycket bättre.
I love ❤️ 
Det är så skönt på något vis, lättsamt och mysigt.
Har så mycket känslor i kroppen just nu och blir rörd av minsta lilla.
Sitter framför tv:n och snyftar åt det mesta.
Blev rörd när dom sjöng Lill:s sånger, alldeles blank i ögonen.
Fick sitta och blinka som en Uggla för att kunna se tv:bilden.
Vinner nån på triss på TV:4 blir jag tårögd, tittar jag på Spårlöst och dom hittar sina anhöriga öppnar sig tårkanalerna som ventiler.
Undrar hur jag ska greja att se Cancergalan ikväll ?
 



 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Förstår att det kommer tårar,,att oka orolighet & dessutom sitta med "gamnacke"
    Men snart kommer det att vända,,
    Ta hand om dig nu vännen!
    Vi hös vidare,,,Stor varm kram!!

    SvaraRadera