tisdag 9 april 2013

Kul =)


Sägs att solen lyser ute, trevlig trevligt.
Synd att jag inte kan se den här i min bunker men bara vetskapen att solen är där ute gör att man blir glad ;)
Är otroligt lugnt här i Västberga idag.
Var lite trafik, fanns massor med parkeringar och det känns tyst runt omkring.
En jobbarkompis sa just att det känns som om det är påsklov den här veckan.
Får se om jag tycker att det är lika lugnt när jag ska fara in till kungsholmen om ett par timmar.
Antagligen inte ;)
Igår tittade vi på Morgan och Ola-Conny när dom reser omkring i Amerika.
Var länge sen jag skrattade åt ett tv-program så mycket.
Jösses, alla missförstånd som uppstår pga språket är bara så underbart.
Det blir så kul.
Skrattade så tårarna rann.
Kommer helt klart "hänga med" på resten av deras resa ;-))


Mitt knä är så mycket bättre så nu ska jag väl våga mig på ett nytt PW-pass med stavarna.
Hörde ryktas om att det ska bli upp mot 16 plusgrader i slutet på veckan så då blir det perfekt att köra träningen utomhus.
Idag blir det ingen träning, cellgiftsdagen, så då blir det soffhörnan i eftermiddag och kolla på inspelade serier som t.ex Hannibal som började igår.

Nu en liten fika !
Ha en bra dag =)
Kram H.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar