tisdag 5 mars 2013

Ingen walk-in-closet..



Var så galet trött igår efter att jag legat vaken i stort sett hela natten.
John Blund vägrade ge mig nåt sömnpulver så sömnen vägrade infinna sig.
hatar när det blir så !!
Men inatt har jag i allafall sovit bra.
7 timmar rakt av utan att vakna en endaste gång, det tackar jag för ;))


Saknar redan skid-VM, blir alltid så tomt när det det tar slut.
Men som tur är kommer det nya tävlingar.
Hockey-VM, sommar-OS m.m. ;)

Jag bara måååste ta tag i mina garderober !!
Ser för j...... ut !!
Dom svämmar över, det ligger kläder huller om buller, ingen fin walking-closet-ordning direkt ;)
bara ren kaos.
Hittar ingenting.
Börjar jag röja kommer jag garanterat att hitta kläder som jag glömt bort att jag har.
Har inga planer i helgen så jag funderar på om jag skulle ta mig en sån där röjr helg.
Köpa en rulle med plast säckar och kasta det som inte är något att ha och skänka det som är schysst.
Känns bara som ett evighets jobb.
Man suckar varje morgon när man öppnar garderoberna.
- jag måste ta tag i det här ! tänker man,
 men sen stänger man igen eller rättare sagt man pressar igen dörrarna 
och hoppas att dom ska hållas stängda och säger till sig själv
- Fast inte idag, jag gör det imorgon.....
 Så här skulle man ju vilja att det såg ut :
Meeen jag är milslåååååångt därifrån....... ;)

Telefonen har ringt i ett här på jobbet sen jag kom imorse.
jag börjar låta hes, börjar få "wiskey röst", fniss ;))
Folk undrar väl när jag svarar med min hesa stämma, haha ;)


Cellgifts eftermiddag så det blir inte så mycket gjort när jag kommer hem idag.
Gör väl som vanligt, tar gifterna, kryper upp i soffhörnet och kollar igenom inspelade serier,
som "Game of Thrones" =)
Bara älskar den serien.


 Ha den bästaste tisdagen !
Kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar