måndag 25 februari 2013

Ljust....

Måndag och kalas väder ! 
Inte för att jag märkte av kalasvädret speciellt mycket inne i min bunker , hade faktiskt ingen aning om att solen sken från en klarblå himmel förrän jag klev ut from the Office. 
Var som en chock för mina ögon.
Såå ljust !! 
Tar ett tag innan man vänjer sig vid ljus och SOL, var länge sen ;-)) Solbrillorna satt bra när man körde hem. 
Idag och resten av veckan ska min kära dotter jobba med mig, kul !! 
Har så mycket att göra så vi hinner inte med.
 Så vi behövde ta in nån extra den här veckan. 
Hade så mycket planer för helgen som var. 
En blev inställd och resten blev inte av för jag fastnade totalt framför skid VM !! 
Får ingenting gjort och har svårt att slita mig för det är så jädra kul att se. 
Ja jag vet jag är en riktig sport nörd. 
Älska stora tävlingar som EM, VM, OS. 
Jag gillar inte all sport, absolut inte. En del sporter är galet tråkiga att titta på. Men vissa är istället galet kul ;))
 Ikväll kommer brorsan och ska bo hos oss några nätter när han jobbar sina tio-timmars pass. 
Så jag hinner inte se honom så mycket, men nån timme eller så hinner vi nog hänga i alla fall ;) 
Blev Willys efter jobbet för att fylla upp den vääääldigt ekande kylen. 
Nu ser det lite trängre ut därinne. 
Har precis ätit middag och sitter och varvar ner med en kopp kaffe. 
Man har inte så mycket mer ork kvar så här en måndag kväll. 
Ska väl samla sista krafterna och röja undan i köket och hänga tvätten som ligger och väntar i maskinen.
 Ikväll tittar jag på Dicte, är ju så bra =) 
Fyra dagar kvar nu sen så är det fredag igen ;)) 
Ha det bäst ! 
Kram H.

1 kommentar:

  1. Lämnar ett litet spår efter mig och önskar dig en fortsatt fin kväll!

    SvaraRadera