tisdag 20 november 2012

Sol eller lastbilslyktor ?



Jajamen, tisdag det är ;)
Känns alltid så skönt när måndagen är över, sen rullar lixom bara resten av veckan på.
Tycker mig kan ana här inne i min bunker, genom mina gallerförsedda fönster att en liten solstråle lyser lite då och då.
Men jag kan ju ha fel, det kan ju vara lampan från en lastbil också ;)
Har nollkoll på vad som händer "i den stora världen utanför" när jag sitter här inne.
Är alltid en suprise vad det är för väder när jag ska gå hem.
Får visserligen rapport från killarna när dom kommer in, men annars....
Brukar ta mig förmiddags fika med tjejerna på kontoret mitt emot.
Där är det så stort och såååå många fönster så att jag blir nästan bländad när jag kommer in ;-)



Nu har jag pyntat med min lilla bordsdekoration här på jobbet.
Såg lite hemtrevligare ut ;)


Jag är helt fast i Viktoria´s Secrets parfymer och lotion.
Love them !!
Men tyvärr börjar mina att ta slut där hemma såå nu måste jag bara fylla på.
Finns så många goda dofter, så det är svårt att välja bara en ;)

En perfekt Julklapp till nån som älskar parfymer =)

*****

Imorgon är det äääntligen dax för en ny Falk film !!


Sen är det bara en kvar =(
Får verkligen hoppas att dom kommer att göra sex till ;)

I eftermiddag är det cellgiftsdax för fröken H.
Så det blir till att ligga lågt och göra så lite som möjligt ;-)

Ha det bäst !
kram H.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar