fredag 28 september 2012

Grattis♥

 
Så galet skönt att det är veckans sista arbetsdag =)
Imorgon, ingen skränig väckarklocka Zzzzzzzzzzzzz
 
Igår var jag hos reumatologen med gott mod att hon skulle sänka dosen på mina cellgifter.
Men icke.
Hade flera inflammerade leder på höger sida så jag fick kortisonsprutor, en i axeln, en i höften och en i knät.
Gissa om att jag hade värk igår kväll.
När kortisonet möter inflammationen värker det så in i ..........
Så där satt jag igår kväll och kunde knappt röra mig med en värk from hell.
Men idag känns det bra, så det är värt att ha en skit kväll ;-))
 
Igår tittade jag, Lotta, Tommy och Ronnie på Johan Falks nya
Så bra !!
Ser redan fram emot nästa.
 
 
♥♥♥♥♥
 
Idag är det många som firar nånting.
Min mamma och pappa skulle ha firat sin 49:e bröllopsdag, så det är så ledsamt att dom inte kan fira =(
Tänder ett extra ljus och Christer och mamma åker och tänder ljus och gör fint vid graven♥♥♥
 
Mina bröder och min kära sambo har namnsdag idag !
Grattis till er
 
Christer min lillebror fyller år idag.
Hipp hipp hurra för dig idag♥♥
 
 
Ha den bästaste fredagen och myyyys ordentligt ;))
 
Kram H.
 
 

1 kommentar:

  1. Kram du fina vän!!!! Ibland är ord överflödiga!!

    SvaraRadera