tisdag 14 augusti 2012

Gääääsp...

Idag var jag sååå mycket tröttare än igår.
 Satt och gäspade som en galning på jobbet och fick hälla i mig vatten och kaffe för att vakna till, vilket självklart resulterade i en himla massa toaspring ;)
Kroppen och skallen är helt klart fortfarande inställt på semester.
Tar nog några dagar att inse att den ljuva
ledigheten är över.
Men för att muntra upp mig själv så gjorde jag en mot-julledigheten-almanacka.
 Tar man ut fem semesterdagar blir man ledig i hela 16 dar, nice ;-)))
 Igår var det kanon väder när jag kom hem från jobbet så det tog emot att stänga in sig på ett svettigt gym.
 Istället blev det en svettig PW längs sjön.
 Lika bra att passa på att utnyttja dom dagar när solen är här.
Snart står man där på gymmet ändå och hör hur höstvindarna viner runt hörnet och regnet piskar på rutan.
 Brorsan bor här ett par dagar när han ska jobba på mässan.
 Lotta kom förbi på en fika efter jobbet.
Hon var lika trött och seg som jag så vi satt och gäspade ikapp samtidigt som vi klunkade i oss ett par koppar koffein ;-)
   Imorgon är det jobb, PW och läkar besök som står på schemat.
 Nu lägger jag ner för idag, gäääsp !
Sov gott =)
 Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar