måndag 23 juli 2012

En PW....

Tredje semester veckan har börjat med en grå och blåsig måndag. Bestämde mig när jag satt och knaprade på min frukost macka för att strunta i mina gymplaner och istället snöra på mig gympa dojorna för att ge mig ut på en PW. Sagt och gjort, en rejäl genomkörare blidde det ;-) Skönt med musik i öronen och gå sig svettig med sina egna tankar och funderingar. Imorgon blir det en ny runda ;-)) Annars har dagen gått i städningens tecken. Sopa, sopa, sopa och tvätta, tvätta, tvätta fönster. Ronnie var tvungen att sticka in och jobba idag så vi halkade efter en dag med målningen. Projektet fortsätter imorgon, skönt när det är klart ;)) Vi verkar bli ett gäng på CCW nästa vecka, kommer bli super kul ;-)) Båtplanerna verkar oxå bli av med hela gänget, kul ( Annars får det bli en tjej dag hos S ). Snart i slutet av juli, har gått galet fort. Dax att börja planera kräftskiva ;-) Känns lite sorgligt att sommaren försvinner så fort, speciellt denna som nästan regnat bort. Vi har tagit kväller nu och precis fikat o ätit nybakad sockerkaka ;) Nu ska jag se färdigt filmen Pearl Harbor. Ha det bäst ! Kram H.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Visst ere härligt att vara gå på så svetten lackar!!
    Ja d blir kanske lite bölja, men inte fått riktigt kläm på syftet:))
    På lördag är d trubadur på beachen här!!
    Kanske nåt för oss ;)))
    Vi hörs på luren!!
    Du vet vart jag är, bara att dyka upp!!
    Kram kram

    SvaraRadera