lördag 31 mars 2012

Spelar oss ett spratt ....

Meeen vilket skit väder moder natur bjuder på idag :/
Var ingen höjdare att gå morgon promisen med Zissi.
Snöade sådär jobbigt, rakt in i ögonen, så man såg ingenting, blöt och lerigt är det oxå.
Första April imorgon och Mother nature spelar oss ett spratt ;-))
Blir inget fix på tomten idag, blir nog mest inomhus aktiviteter.
Har den senare Twighlight filmen i min ägo och den sista Arne Dahl, så det ligger nog nära till hands att det kan bli en liten rulle fram mot eftermiddagen ;)
Vad gör du en lördag som denna ?
Nåt kul hoppas jag =D
Ha det bäst !
Kram H.

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ja fy ruskans vilket väder,,fast kikar lilla solen fram:-)
    Idag blev det lite fix med fällning av träd,,jag hade hoppats på lite "egentid" med träning,,men sambon sa"d e lika bra träning att dra ris" så d va bara & byta om och hjälpa till,,fniss!!
    Dottern e på kalas,,så nu har jag planterat lite frön,,så får vi,,men det blommar först nästa år såg jag!!
    Jaja bättre sent än aldrig!
    Ha nu en fin lördag,,dags att fika snart,visst!!
    Kram & sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Det enda sättet att njuta såna här dagar är att krypa ner i ett hett skumbad och att slappna av, som jag gjorde igår :). Trevlig söndag!:) Neli

    SvaraRadera