torsdag 29 mars 2012

Slå av och på knapp...


De e mycke nu........iallafall på skrivbordet.
Massor med tidrapporter som ska skrivas in och läggas in i löneprogrammet.
Gissar att det tar resten av denna dag.
Men hellre mycket att göra så tiden rinner på.
Vill ju att det ska bli imorgon, för då mina vänner är det freeeeedag, tjo !!!
Alltid trevligt ;D

Igår hade jag ett sånt energi rus som man kan få ibland eller rättare sagt väldigt sällan, hihi, men igår dök den upp, energin.
Jobbade, tränade, handlade, var på apoteket, röjde hemma, Bakade bullar, gjorde en Curry-gryta till middag...............Kan säga att jag däckade i soffhörnet tiiiidigt, energin tog slut, den dog, finito.
Idag har jag inte alls den energin.
Ska inte träna efter jobbet, ska inte baka, laga middag och åka till apoteket ska jag sen tänker jag inte göra så mycket mer.
Eller jag måste väl ta mig an den där tvätten som ligger i maskinen och väntar på att hängas upp, men efter det........Nothing ;-))

Önskar att det fanns en slå-på-knapp när man behövde energi och en slå-av-knapp då man kunde spara.
Skulle väl vara supersmidigt ;-))


Nu ska jag jobba vidare så klockan tickar snabbare mot bästa dan i veckan ;-)

Ha det bäst !

kram H.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar