onsdag 22 februari 2012

Gammal....


Onsdag, mitt i veckan, lill-lördag.....
När man var ung och pigg och hade orken gick man ofta ut på Onsdagar.
Dom hade ofta teman på en del ställen.
Gratis inträde för tjejer.
Så man tyckte att det var så peeeerfekt, man var ju tvungen att passa på, det var ju gratis.
Sen att man skulle upp tidigt spelade ingen roll.
Det kunde man ta, helgen var ju nära, var ju bara två dagar kvar på veckan att jobba efter onsdagens utgång.


Skulle jag aldrig orka med idag.
Är såå galet trött på kvällarna.
Sitter och kämpar för att orka se programmen som går vid nio ;-)
Man börjar bli gammal, orken finns inte där längre, inte suget och intresset för krogen heller.
Visst kan vara kul att gå ut ett gäng ibland, men då ska man veta att man är ledig dan efter och inte har en skrällande väckar klocka som ringer tjugo över fem.
Har man varit ute är man ju helt förstörd dan efter, hehe..
Tar tre dar för kroppen att återhämta sig och man tänker :
Aldrig mer !!!


Igår var det tandläkar-besök.
Den årliga kollen är gjord.
Gick därifrån 550 spänn fattigare och med vetskapen att jag inte hade några hål.
Tandstenen var borttagen och tänderna putsade.
Känns bra !
Yeeah !!!!!!!



Sitter i valet och kvalet om jag ska träna idag.
Är fortfarande lite förkyld, tjock i halsen och lite hostig.
Mår bra i övrigt men frågan är om man ska vänta ett par dagar till eller om man vågar sig på ett lugnt pass på gymmet.
Vill ju INTE bli sjuk igen =O
Förra gången jag tränade däckade jag dan efter.
Helt j..... hopplöst !!
Nja, får se om det blir ett gymbesök eller inte.
Får fundera under mina resterande jobb-timmar ;-))



Det varnas på radion hela tiden för blixt-halka i 08-land.
Massor med avåkningar och olyckor.
Får hoppas att det ser bättre ut på vägarna i eftermiddag när man ska hem.

Kör försiktigt om du ska ut och åka ♥

★★★ Kram H. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar