fredag 17 februari 2012

Cocko av Cocillana....;)

Försökte mig på lite lätt skottning o sopning av trappan. 
Ingen bra ide :/ 
Hostade som en gaaalning ! 
Bara att lägga ner allt vad ansträngande aktiviteter heter. 
Fick skällning av sonen, han skottar när han kommer hem i eftermiddag =)) 
Nu blir det vila, vila o åter vila i helgen. 
Måste bli av med denna hosta. 
Får så förbenat ont i magen av Cocillana men det är det enda som hjälper mot hostan. 
Så det blir som att välja mellan pest eller kolera, magont eller hosta. 
Blir ju rätt väck i skallen av Cocillana så det är ju ingen höjdare att ta det på dan. Måste ta mig ut o handla det nödvändigaste, blir en snabbis in på Ica. 
Nåt gott vill man ju trösta sig med, hehe och sen är det ju Fredags Myyys ;-)) Sambon min är på väg till Göteborg, så det blir jag och mina fina barn som får hänga denna fredag ;-) 
Hoppas att du mår bra och att du har några skojsiga planer att se fram emot i helgen :)
 Ha det bäst !
 Kram H.

1 kommentar:

  1. Halloj vännen!
    Attan att meducinen inte kan låta bli att få dig ont i magen!!
    Men kanske bäst att du tar den ändå:-))
    du kanske ska ta dig en hutt direkt i morgon bitti så lördag passerar med lite fniss,,då man blir lite lullers,,fniss!
    ha d så bra du kan,,,
    kram

    SvaraRadera