fredag 20 januari 2012

Beroende....


Fredag, äntligen kan man tycka om man inte så här lagom till helgen åker på världens förkylning :/ 
Har inte jobbat idag, kändes inte sådär jättefräscht med nysattacker, svidande hals, febrig och däbbt näsa ;) 
Nää, skonar kontoret från mina baskelusker o håller mig i hemmets lugna vrå. Hoppas på att jag ska pigga på mig till på söndag då min älskade son fyller 16 år. 
Helt galet 16 år !?! 
Vad hände ? Vart tog åren vägen ? 
Helt galet vad fort det går !! 
Känns som igår när han fyllde tonåring och skulle börja på högstadiet, nu står han inför sitt gymnasium val. 
Förkyld eller inte, vår sexton åring ska självklart firas ;-)) 
Har suttit och slagit in presenter mellan nys attackerna .
Fick passa på medan det blivande födelsedags barnet är i skolan ;-)) 



Satt o lekte med en photo app på Iphonen. 
Kort hår, knallblå ögon, dead or alive ;) 



Finns farligt roliga appar att leka med på Iphonen, lätt att bli lite beroende. Jag är helt klart Wordfeud beroende. 


Har alltid några spel igång, så jäkla kul ;D 
Har du WF och vill spela så heter jag Svarts67 där ;-)) 


Har fått nya fräscha tulpaner. Kommer bli så fina när dom slår ut. 


Är otroligt svag för just tulpaner. 
Våriga och vackra =D 
Ha den bästaste fredagen ! 
Kram H.


1 kommentar: