torsdag 15 december 2011

Sur Snabel drake ....


Har varit en intensiv dag på jobbet, mycket att göra. 
Men jag gillar det för då går dagen fort. 
Har haft grym träningsvärk idag efter gympasset igår, speciellt i armarna. 
Dom känns så där tunga att man knappt orkar lyfta dom. 
Mina muskler i vila har fått en rejäl omgång ;)) 
Kändes t.o.m när man knappade på datorns tangentbord, illa, illa, haha ;-)) Men eftermiddagen blev lite lättare för nu har jag fått nya grejer till kontoret sim ska göra att man skonar axlar, nacke , armar och rygg när man sitter så många timmar vid datorn.
 Var en enorm skillnad. 
Nu ska man bara vänja sig vid det nya, sen kommer det bli kanon ;-)) 
När jag kom hem stod snabel draken och väntade på mig :/ 
Tog ett djupt andetag och tänkte sätta fart men kom precis på när jag skulle starta snabeldraken att det var skidskytte på tv.......yeees ! 
 Så snabel Draken sköts in i hörnet av rummet , tv:n sattes på och nu sitter jag här och hejar på Ferry och grabbarna medan Draken blänger tjurigt på mig från sitt hörn ;-))

1 kommentar:

  1. hej vet du imorgon kväll ska jag på middag hos din bror med hans sambo ska bli trevligt.Håller på att tänker ut en god efterrätt Kram

    SvaraRadera