lördag 15 oktober 2011

Godmorgon ! Vaknade supertidigt, halv sju !!! Why ?? Igår morse när väckarklockan ringde så var min första tanke : Imorgon är det lördag, jag är ledig och jag får soooova !!! Ja, eller hur ?! Chi ching....halv sju slår man upp sina ögon och pigg som bara den. Man försöker somna om, man försöker stänga ögonen och väntar på att sömnen ska infinna sig.Meeeen nej, ögonlocken fladdrar som fjärilsvingar och vill inte vara stängda och kroppen kan inte slappna av, vill bara gå upp. Så man får ge upp, treva sig upp i mörkret och sätta på en full kanna med kaffe. Nu har jag varit vaken i 2 1/2 timme och hunnit bädda, duscha, ätit frukost och är inne på min tredje kopp kaffe ;-) Sitter och väntar på att Juholt ska gästa TV4-studion, tänkte se den interjuvn innan jag tar tag i dagen=) Kram H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar